Márkáinkról

 

Street One

Az 1983-ban létrehozott német márka fő célja, hogy a ruhák az aktuális divatot képviselkék. Immár 18 európai országban képviselteti magát a német anyacég. Havonta változó kollekciót állít össze, és a folyamatosan elosztott 52 heti szállítással   biztosítja a  folyamatos megújulást  és a  változatosságot.  A fogyasztó bárhol találkozik a márkával, élvonalbeli, kiváló minőségű, főként pamut alapanyagokból készült  termékeket  fedezhet fel- melyek  ár - érték aránya különösen  kedvező.

A Street One-nál a fogyasztók kívánsága és igénye áll a középpontban, ami egyben a márka filozófiája is. Ez az, amiért a Street One olyan vonzó a vásárlók és márkakedvelők számára.

Megbízható anyagok,a termékek kombinálhatósága,  a széles méret választék  - ezek adnak okot  arra, hogy a vásárlók  hetente felkeressék az eladási pontokat.

Cecil

Az 1989 óta méltán népszerű német márka sikere az általa tervezett ruhadarabok egyedi stílusában, valamint kiváló minőségében rejlik. A ruhák megalkotásakor a márka fő szempontja a megbízható minőség, a kényelem, illetve a követelményekhez és a vásárlói igényekhez igazodó méretezés.

A CECIL fő célja a kellemes közérzet biztosítása a kényelmes, egymással harmonizáló, tökéletes minőségű pamut darabok által. A márka nagyszerűsége a szezonális trendekhez igazodó alapdarabok, valamint a stílusos kiegészítők jól kombinálhatóságának köszönhető.

A CECIL termékek további előnye  az egyéni testalkathoz igazodó szabásvonal, a kényelmes viselet és a ruhadarabok egyszerű, praktikus kezelése, szállíthatósága.

Európa szerte élvonalbeli márka, s ennek oka a kifogástalan minőség, s az ehhez képest kialakított kedvező árszínvonal.  A Cecil  kollekciókat olyan hölgyeknek tervezik, akik kedvelik a kényelmes, sportos, ugyanakkor divatos, egyben klasszikus ruhadarabokat.